دنیدنی، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

ماجراهای دنی و عمه کوچیکه!

دنی برنده میشود...

1390/10/10 22:35
نویسنده : عمه جون
399 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبین دوستای خوب دنی و عمه کوچیکه؟!!!! من دیشب یه سر رفتم سراغ آرا و دیدم دنی جزو لیست برنده ها نیست و برای همین تصمیم گرفتم یکی از نرم افزار های خاله ستاره رو خودم برای دنی بخرم و بهش بگم که برنده شده و... اما امروز اومدم لیست برنده ها رو ببینم و بهشون تبریک بگم که دیدم دنی جزو برنده هاست با ١٣٤ رای و خیلی خوشحال شدم.... مرسی خاله جونی هایی که به دنی رای دادین ... دنی همتون رو دوست داره و به همه ی کسایی که اومدن و بهش تبریک گفتن ارادت داره و بهتون به زودی سر میزنه... مرسی بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیایش
10 دی 90 19:48
مبارک باشه


.............................
مرسی مامان نیایش
مبین فرفری
11 دی 90 0:16
سلام عزیزم من که گفتم شما رای میاری چون یکی از کدهای من شما بودید بوس بوس امیدوارم دوستای خوبی بشیم