دنیدنی، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

ماجراهای دنی و عمه کوچیکه!

ناز گل ِ عمه

1390/10/1 18:59
نویسنده : عمه جون
440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اول یه بیوگرافی از خودمون میگم و اینکه تا دیدم وبلاگ هایی بوده که همه از بچه هاشون توش مینوشتن.

اما این یه وبلاگ متفاوته.چرا که من مامان ِ دانی نیستم بلکه عمه اشم ولی عاشقانه دوستش دارم . خیلی خیلی دوستش دارم.

دانی الان نزدیک ٤ سالشه و زبونش ٦ متره.

اولا به من میگفت عمه جون اما الان عمه خالی هستم و من ازش ٢٠ سال و دو ماه بزرگترم و همیشه روز تولدش یادم میمونه.چون حس عمه شدن حس بینظیری بود.

البته من مامان ِ دنی رو هم خیلی دوست دارم و واقعا دختر ِ خوب و ماهی ِ البته نمیدونم اون چه حسی نسبت به من داره.

به هر حال میخوام اینجا از خاطراتم با دنی بگم فعلا تا برسیم به روزنوشت هام و اتفاقت ِ روز با دنی.زبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)